Should a man do house cleaning

N

nikkigiovanni

Me look like handy man ? But you nuh easy!!!
me look like maid and housekeeper and butler and cook?

Yes, the running of the house isnt done solely by the woman, bills etc is done by the man, but she controls the cleaning of the house. Thats both hands working for me.
which man pay bill? him just hand over di money to di ooman and di ooman haffi pay it and balance di checkbook...we haffi be financial planner and mathmetician too

S

Spoogie

i do housework every saturday i clean out my house, i vacuum the carpets, dust out the chair cushions and backs. Sometimes i clean the yard too.

When is chrismus time, my bro and i help my mom re arrange the house and hang up blinds and decorate. Sometimes i cook.

Everybody washes dem own clothes, i still wash wid hand, i do a better job dan the washing machine

WOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!Okjgsl[
gdeuphialughlgjslnjgskj
sags
gh
ags
gas
gd
dhss
fhf
shfj
sfj

dhfs
s
h
hds
dhh
dsdh
shd
sd

dh
dh
shsd
h
hf
hf
sphigfasssssssssshpgdnkjsgj kikgrfih[ojkojlf'jzdko;'jsdogjs,klgdlo]sdkog[skog[jdgo[jdgjso[lgmsdkg'sdkgnhk;ndgskngdsgknidgnk['dgg
dgdg
dgs
h

fsh
ds
dhh
dsh
h
h
h
h
h

Dog, me a drink some fish tea... and I had to put it down to avoid spilling it all over myself.... A di fuss me laugh so pan imix ..

TriniTrini

Unique woman
Yes, the running of the house isnt done solely by the woman, bills etc is done by the man, but she controls the cleaning of the house. Thats both hands working for me.
Ok bills is one I am liking that but a wise woman will keep up to date on the bills also. Ok what else does a man do in the running of the house? Expand on that etc deh... run meh a list.... and keep in mind cleaning is done more regular than some things men contribute to the household.

S

Spoogie

me look like maid and housekeeper and butler and cook?

which man pay bill? him just hand over di money to di ooman and di ooman haffi pay it and balance di checkbook...we haffi be financial planner and mathmetician too
Ok bills is one I am liking that but a wise woman will keep up to date on the bills also. Ok what else does a man do in the running of the house? Expand on that etc deh... run meh a list.... and keep in mind cleaning is done more regular than some things men contribute to the household.
Electronic set ups and Repairs
Talk to the kids when they won't listen to mommy
Mechanic work - oil change, tire change, etc etc
Vacation funding etc ...
Money to buy grocery, pay bills
Flowers weekly to put a smile on your face while you're cleaning ...

N

nikkigiovanni

WOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!Okjgsl[
gdeuphialughlgjslnjgskj
sags
gh
ags
gas
gd
dhss
fhf
shfj
sfj

dhfs
s
h
hds
dhh
dsdh
shd
sd

dh
dh
shsd
h
hf
hf
sphigfasssssssssshpgdnkjsgj kikgrfih[ojkojlf'jzdko;'jsdogjs,klgdlo]sdkog[skog[jdgo[jdgjso[lgmsdkg'sdkgnhk;ndgskngdsgknidgnk['dgg
dgdg
dgs
h

fsh
ds
dhh
dsh
h
h
h
h
h

Dog, me a drink some fish tea... and I had to put it down to avoid spilling it all over myself.... A di fuss me laugh so pan imix ..
wah funny...mi used to love watch mi husband handwash him clothes when him did deh inna jamaica..him used to get him wites WHITE

N

nikkigiovanni

Electronic set ups and Repairs
Talk to the kids when they won't listen to mommy
Mechanic work - oil change, tire change, etc etc
Vacation funding etc ...
Money to buy grocery, pay bills
Flowers weekly to put a smile on your face while you're cleaning ...
so wait, you nah come and help carry di bag dem?

mi notice how di tings weh you offer to do are things weh you nuh haffi do WEEKLY or DAILY...so what you ago do pon a typical saturday and sunday mawnin?

N

nikkigiovanni

while you sat and watch ?

not me ....

that was in jamaica...when him reach a farrin a ME do all di laundry...and him LOVE him clothes...di man have plenty clothes and me did haffi mek sure all him clothes tan proper...that's why when mi and him catch inna argumement dat a di fuss ting me go fi destroy

S

Spoogie

so wait, you nah come and help carry di bag dem?

mi notice how di tings weh you offer to do are things weh you nuh haffi do WEEKLY or DAILY...so what you ago do pon a typical saturday and sunday mawnin?
Thats why you're a driving a SUV ... I might be watching a cricket match while you're out buying food for the house, bring the kids the big head boy muscle nuh nearly as big as mine when I was his age, let dat bugga lift some bags and mek sure him get di heaviest ones too...Gi him all three fi bring

News paper reading days are sat and sun ... and please vacuum first, so when ur done I can read it peace ... plus I got other issues to settle.

that was in jamaica...when him reach a farrin a ME do all di laundry...and him LOVE him clothes...di man have plenty clothes and me did haffi mek sure all him clothes tan proper...that's why when mi and him catch inna argumement dat a di fuss ting me go fi destroy
You're the devil