Search results

  1. G

    Yoooo Imix, Ya Boy Is Back!!!! Anybody Missed Me???

    LMFAO @ PICNIC TABLE SHIRT. IT'S ALL GOOD. FOR THOSE WHO DON'T KNOW ME CHECK OUT MY MYSPACE PAGE. WWW.MYSPACE.COM/SYNCO AND, NO I'M NOT FROM 99.9 :superman:
  2. G

    Yoooo Imix, Ya Boy Is Back!!!! Anybody Missed Me???

    BWOYYYYY, I HAVEN'T BEEN ON THIS SH*T IN AGES. HOW IS ALL MY MIXERS DOING? HOLLA AT THE KID. <a href="http://tinypic.com" target="_blank"><img src="http://i14.tinypic.com/4bxzihk.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"></a>
  3. G

    Damn Imix, It's Been So Long.....

    SO HOW MANY OF MY IMIX WOMEN GIVING ME HORN? :butcher:
  4. G

    Phat Jamz...the recap...

    LOOK OUT FOR PT.2 CHRISTMAS FRIDAY - DEC 23RD @ THE CITY NIGHTCLUB. IT'S GONNA BE CRAZY SO IF YOU MISSED THE LAST ONE, TRUST ME YOU NOT GONNA WANT TO MISS THE NEXT ONE SO GET YOUR TICKETS ASAP FROM THE PHATJAMZ CREW :snooks: :security:
  5. G

    Tgif!!!

    Damn, Friday already. That was quick. Everyone have a good day and doh work too hard. Now what's for breakfast? :greedy
  6. G

    Happy Birthday Notorious

    Yes mi bredda, Happy Burrrrthday. :beach:
  7. G

    PhatJamz in The City Niteclub: 12/2/05

    How does $20 before 1am sound?
  8. G

    PhatJamz in The City Niteclub: 12/2/05

    For u just $20 @ the door :dirol:
  9. G

    PhatJamz in The City Niteclub: 12/2/05

    Notorious, Happy Early 40th bday. You dun know we poppin bottles in da VIP on Friday. Yo Dragon & PJK line up di gyal dem.
  10. G

    Passa Passa

    I was so tempted to buy a passa passa dvd yesterday but for some reason I changed my mind. Every week is a new dance. I cya keep up. I think the newest one is 43. That $hit is hilarious though especially the old granny Madusa wid her ole self. And then the bleach out brothers dem Jermaine Squad...
  11. G

    Miami H.I.M. News

    I just been advised that I'll be there in his place.
  12. G

    JUICY 3.0 - THE SOUTH BEACH EDITION - FRIDAY SEPT. 16th

    I had a blast.... Gotta say thanx to everyone that came out and supported the vibes last night at The Base. The crowd was thin but everyone that was there had fun. Party don't have to be packed for me to have fun. Once there is ladies and drinks, I goodtogo. And like PJK said we only had one...
  13. G

    JUICY 3.0 - THE SOUTH BEACH EDITION - FRIDAY SEPT. 16th

    $100 bet its gonna be that dude from Steelie Bashment, lol.
  14. G

    JUICY 3.0 - THE SOUTH BEACH EDITION - FRIDAY SEPT. 16th

    Thants what's up sf365. Nuff bumpas will be in attendance.
  15. G

    JUICY 3.0 - THE SOUTH BEACH EDITION - FRIDAY SEPT. 16th

    Wow. Now I know I went to a lot of fetes this summer, majority soca fetes or whatever u wanna classify it as and heard pure talking like if we were in a dancehall. For example, saturday that passed I played on a boatride. Everything was cool. I started the vibes easy with no talking. Just bigged...
  16. G

    JUICY 3.0 - THE SOUTH BEACH EDITION - FRIDAY SEPT. 16th

    A lie, long time I ent wine up on smallie :dance1
  17. G

    JUICY 3.0 - THE SOUTH BEACH EDITION - FRIDAY SEPT. 16th

    LOL @ Sencia. Good one babes. U coming Friday?
  18. G

    JUICY 3.0 - THE SOUTH BEACH EDITION - FRIDAY SEPT. 16th

    Hey Socafreak, there is only one way to find out, right. Pics don't mean anything. I can post pics from any party and say dais JUICY. Anyways look out for www.phatjamzent.com coming real soon. PJK, Notorious post a Juicy pic from last month. Gotta big up to all the JUICY supporters going on 7...
  19. G

    JUICY 3.0 - THE SOUTH BEACH EDITION - FRIDAY SEPT. 16th

    Don't forget all September bday's FREE w/ RSVP. Contact synco@tmail.com for the rsvp info. 2hot4u, I wanna be like u when I grow up.
  20. G

    JUICY 3.0 - THE SOUTH BEACH EDITION - FRIDAY SEPT. 16th

    MS. 2hot4u own self, I can't believe u had to second guess coming to JUICY. I am so ashamed of you. That's it, no more VIP treatment. :fyah This friday the madness continues @ THE BASE. Don't forget to walk with your I.d.'s. 21 & over......Also as soon as your reach inside just go check the...
Top