Yanktiguan

LolaMs

Spitfire
:new_russi :new_russi as of 1/2 hr. ago I am set for Xmas. I'm on Bwee so pray dat it doan tek me tree dayz fi reach. I paid $600 on Expedia by the time yuh add in taxes and the cost of the paper ticket. Yeah, I knoh in yuh book dats steap buh tap play cheap inna yuh rass an hangle yuh bizness:cool:
 
Last edited:

LolaMs

Spitfire
yanktiguan said:
:rofl: I just hear 2 minutes ago. i on de phone now. :victory:

Good..buh, yuh cyaan geh de special fare through Bwee pon de phone cuz when me call de man ah tark bout One Thousand sumting, and me tell he meagah tek a pass. So try Bwee online or de Expedia like meh say:good:
 

yanktiguan

Lucy-furrr
LolaMs said:
Good..buh, yuh cyaan geh de special fare through Bwee pon de phone cuz when me call de man ah tark bout One Thousand sumting, and me tell he meagah tek a pass. So try Bwee online or de Expedia like meh say:good:
oh gawwwshhhh..... ah havin ah heart attack here.
 

LolaMs

Spitfire
Mystic Xtremist said:
jealously will get u nowhere :taunt:

*sips some cavalier* :beach:


:taunt: well me will tek Dadli fuh Xmas ova yuh chupidy mont long vacation deya Long Island...juss move


*sips on Myssy's Nutpower* :taunt:
 

LolaMs

Spitfire
yanktiguan said:
oh gawwwsssshhh kill me dead nah... ah wettin my pants here. i doh know what to do. thas 2 days too much. what tuh do what tuh do?

wait wha is two dayz too much ...the dates I gave yuh or comin' back de Sunday?:confused
 

yanktiguan

Lucy-furrr
LolaMs said:
wait wha is two dayz too much ...the dates I gave yuh or comin' back de Sunday?:confused
goin. comin back is next year, so dat nuh matta. de goin part ah gimme prablems. should i call in sick? :beach:

:blush2:
 

LolaMs

Spitfire
yanktiguan said:
goin. comin back is next year, so dat nuh matta. de goin part ah gimme prablems. should i call in sick? :beach:

:blush2:

Dat nah look good tuh call in sick right before ah skejuled vacayshun...unless yuh feign sickness fram dayz before are goo home early de day before like yuh undah de wedda...dat could wurk. :smile3: Iz the difference of like $400 dollahs eef yuh leff a day or two latah.
 

yanktiguan

Lucy-furrr
LolaMs said:
Dat nah look good tuh call in sick right before ah skejuled vacayshun...unless yuh feign sickness fram dayz before are goo home early de day before like yuh undah de wedda...dat could wurk. :smile3: Iz the difference of like $400 dollahs eef yuh leff a day or two latah.

das mih dilemma. i here pissin mih pants an organizin wid mih co worker. :headbang
 
Top