just to clarify i'm not affiliated with borokeet or ramajay

TriniTrini

Unique woman
buh weh yuh cum from? i did like when yuh was innocent n used to pretend yuh was stll a virgin @ 16 yuh know! steupse..
Yuh hurt meh feelings dey... I am a nice person and I am a 16 yr old virgin.. steups

Besides yuh hardly used to talk to meh so what yuh know bout me.

Zengetsu

EnLiGhTeNeD 1
Yuh hurt meh feelings dey... I am a nice person and I am a 16 yr old virgin.. steups

Besides yuh hardly used to talk to meh so what yuh know bout me.
i am an observer not much of a talkerrrrr
suh daiz why, next time yuh should come over and we guh have a nice time!!!!!
instead of holding yuh corner

TriniTrini

Unique woman
i am an observer not much of a talkerrrrr
suh daiz why, next time yuh should come over and we guh have a nice time!!!!!
instead of holding yuh corner
you seem like a cool fella we could lime

Btw I say yuh lie because word on the street is yuh was wining down the place in Ramajay with one gyal and then yuh was wining down the place with a gyal in Borokeete. ... So if that eh affiliation... well boy I eh know nah

Zengetsu

EnLiGhTeNeD 1
you seem like a cool fella we could lime

Btw I say yuh lie because word on the street is yuh was wining down the place in Ramajay with one gyal and then yuh was wining down the place with a gyal in Borokeete. ... So if that eh affiliation... well boy I eh know nah
buh weh di muh..... trintrini ah bout to cuss yuh yuh know, i didn't even frequent the parkway i was playing golf while all this bacchanal was going on

*but as a side note not because ah wine on one den di odda means a support di band, it just mean ah like di gyal ah whine on ;) *

TriniTrini

Unique woman
buh weh di muh..... trintrini ah bout to cuss yuh yuh know, i didn't even frequent the parkway i was playing golf while all this bacchanal was going on

*but as a side note not because ah wine on one den di odda means a support di band, it just mean ah like di gyal ah whine on ;) *
:kicks so meh sources wrong then... ok carry on then

Zengetsu

EnLiGhTeNeD 1
:kicks so meh sources wrong then... ok carry on then
man i would garontee duh half yuh sources wrong den!!! at the time of the event i had a 56 degree sand wedge in my hand on the 10th hole
here wuh i will do, I will Twitter you about the next event i will be attending but we will have to tek dis convo elsewhere cause yuh might be in ting outside ah dat :lol

TriniTrini

Unique woman
man i would garontee duh half yuh sources wrong den!!! at the time of the event i had a 56 degree sand wedge in my hand on the 10th hole
here wuh i will do, I will Twitter you about the next event i will be attending but we will have to tek dis convo elsewhere cause yuh might be in ting outside ah dat :lol
alright bredrin