Dude Owns Over 100+ Life Sized Sex Dolls.

OverLord Strum

At least he doenst worry about if the sex was good to them or not.

<object width="448" height="374"><param name="movie" value="http://www.worldstarhiphop.com/videos/e/16711680/wshh1A2jmwjW5CXX53v9"><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.worldstarhiphop.com/videos/e/16711680/wshh1A2jmwjW5CXX53v9" type="application/x-shockwave-flash" allowFullscreen="true" width="448" height="374"></embed></object>

notorious saga

Sagattarius
Allyuh laugh at the man all allyuh want he probably happier than man weh married of in relationships, imagine dem dolls can't answer yuh back with backchat, if yuh want backshot, suck prick any hour of the day yuh just hattuh choose one - deh eh go tell yuh oh gorm maybe later ah have ah headache right now, deh don't ask for money, yuh eh hattuh worry bout getting horn ketching dem in bed wid yuh friends or the horner man. pumpum all month no red light signal just pure green light.:tekit

OverLord Strum

Allyuh laugh at the man all allyuh want he probably happier than man weh married of in relationships, imagine dem dolls can't answer yuh back with backchat, if yuh want backshot, suck prick any hour of the day yuh just hattuh choose one - deh eh go tell yuh oh gorm maybe later ah have ah headache right now, deh don't ask for money, yuh eh hattuh worry bout getting horn ketching dem in bed wid yuh friends or the horner man. pumpum all month no red light signal just pure green light.:tekit
Lol....wtf man. You sound like you have two a dem inflated sittin on your couch, lubed up and ready to go all day every day.

notorious saga

Sagattarius
Lol....wtf man. You sound like you have two a dem inflated sittin on your couch, lubed up and ready to go all day every day.
Nah I can't afford one ah dem tings hoss but now that you mention it maybe I could put one on layaway:scratch just in case the wifee start acting up yuh ovas.:jester: I go hattuh ask she if is ok to bring a next woman home even if is ah inflatable chick.:drinks: yuh know yuh always have to have a spare tire like we say back home - at least this one is safe and yuh can't get catch because if anyone coming yuh could just out she down and hide she - perfect horning material.:drinks: