any ah alyuh cud tell me,how sweetness so sweet?

§wêêtñꧧ

Is Pure MADNESSS ent..
stuepes boy yuh looking for cuss yes....but yuh know ah luv yuh bad still..yuh is meh dudu dahlin..meh chunkalunks...muahhh

$ir Fro$ty

..έζ ƒяǿ§ŧ Їής..ŧяǿΰβζέ..
aheeeeeeeeeeeeeeeemm

Aheeeeemmm.... Attention Troubles in de house.....First ah Big up man like SNEAKY,,,,, and shout out all the rest ah muh hoss and dem...sene... Nesss how de arssssssseeee yuh so sweet de man sayyyyyyy,,,, Jed ag feel is dah racer portfolio yes,,,,, ay5e it have ne VODKA in here,,,, steups.... Man allyuh put some effinnn vodka in all yuh posts nah.... steupsss

i out ah here..... ATTENTION ,,,, Man like Troubles leavin,,,,,,,

:fyah :fyah :fyah

Aquemini

De Winahcologist
aye sneaky i think fuh sweeets it comes naturally... she was born with de sweetness flowing through she bones. after all is sweetness dat caused her to be concived ....

and would somebody please pass man like troubless some vodka before he pass out!!

Lady Slaughter

Carnival Survivor
lawd, look how i goin ad sound gay today!! but anyway, ness is mih girl, and belive mih, she real sweet jed, nice to talk to and ting.

*I am not gay*

thank you

deoriginalrudeboy

buh wait sweetness how yuh mamaguying a next man, and telling me if ah leave slaughter yet and what ah waiting for....steups. yuh trying tuh horn meh or wha?
calling man dou-dou, dahlin.......steeeeeeeeuuuuuuupssssss.
slaughter ah coming back home, she eh so sweet as ppl claim, matter of fact she rotten & de sweetness eh sweet it frousy.
:p :p :mad: :mad: :fyah :fyah

Last edited:

Lady Slaughter

Carnival Survivor
deoriginalrudeboy said:
buh wait sweetness how yuh mamaguying a next man, and telling me if ah leave slaughter yet and what ah waiting for....steups. yuh trying tuh horn meh or wha?
slaughter ah coming back home, she eh so sweet as ppl claim, matter of fact she rotten & de sweetness eh sweet it frousy.

rude boy, yuh remember dat song Sanelle Dempster sing a few years ago? it goes: ah gih yuh one chance yuh muck it up,, two chance yuh muck it up, three chance yuh muck it up,, enough is enough!!'

so take dem dam lyrics to heart! cause i eh takin u back!:fyah :mad:

§wêêtñꧧ

Is Pure MADNESSS ent..
deoriginalrudeboy said:

LMAO..YUH LEAVE SHE YET...IF NO..DOH COME AND OPEN YUH BLASTED MOUTH AA..

deoriginalrudeboy

sweetness if ah leave she yet, nah buh ah ha next one allyuh eh know about. yes meh gyal from careenage miss d'only1.me eh need allyuh. buh slaughter how yuh comin on imix and trying tuh talk yuh ting, yuh remember lass week when yuh demonstrate yuh wine and bend over on meh...steups, how some ppl forget. and sweetness she wine and bend over too sweet and nice, yuh kock back and roll cyah touch dat.:p :p :p

deoriginalrudeboy

buh slaughter tell sweetness wha song yuh does sing fuh meh. you know de one 2 sapadilla and a nine inch banana. and ah go tell she meh favorite song fuh you. wild meat is de sweetest!!!
slaughter doh study sweetness, she meat stale, and expire, dais why it ha a smell and odor to it:p :p :p
sweetness dais wha yuh geh, fuh playin yuh want tuh horn some1, ah go expose yuh business on imix.:p :p and ley we eh talk about how de gyal greedy nuh...oh gorm she only begging fuh full grown cassava.

Lady Slaughter

Carnival Survivor
aa, boy, doh make me buss yuh ras clat here eh!! ness is mih girl till de grave, so tae it down, and fall back!!!:tekdat :frienemy :anddat

deoriginalrudeboy

miss slaughter said:
aa, boy, doh make me buss yuh ras clat here eh!! ness is mih girl till de grave, so tae it down, and fall back!!!:tekdat :frienemy :anddat
gyal doh ley meh jump on you nuh. you feel you is big ting..steeeeeeeuuuuuuuuuuuuppppppppppppppssssssss. d'only1 bettah hurry up because ah had enuff of allyuh:p :p :p
matter of fact ah go strike up tings with destra, ah see how she watching meh, none of allyuh can touch meh gyal:p :p :p :fyah :

deoriginalrudeboy

buh who de rass want you, you eh see why ah ha tuh horn you with sweetness steeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuupppppppppsssssss. doh come back beggin nuh when you eh gettin de full grown cassava, cuz yuh had it rite here, and yuh give it up.....dais alrite doh. i officially break things off with you, until yuh realize the importance of my being. sweetness ah leave she now... it safe tuh come over. de crazy lady wont be bothering we no more.

deoriginalrudeboy

tho we not 2gether, ah still comin next friday. ah want yuh gimme de snake oil waiste, then cock back and roll, then we all time fav. wine and bend ova... aye aye aye.....slaughter, ah muss give it to you, yuh waiste touching de styles of saucy wow.