Tab Content
No Recent Activity

90 Visitor Messages



  1. Have a good day ^^
  2. Happy Birthday .
    Have a wonserful your day , lady .
  3. View Conversation
    alf is meh boy......ah never go anyway without him
  4. oh lawd jahtee u kill me with dis one.........woiii girl thanks eh cause i needed dat laugh.....
  5. knew dat shit woulda get deleted...girl u eh see in da thread she posted that i had to pray and say lemme get out dat site b4 i get in chubble...mmmmm mmmm mmm...lol....
  6. nah she wasn't....
  7. it soon die down though...if he eh kicking him self now i doh know why.....
  8. girl i staying far away..i say what i had to say already, let whoever want to run with it, run with it. Ain't dat da samething i telling him....doh put ur business out there....and he cuss me.....

    Dat ting look like big business from what i see, so why the hell u go act like that cause a woman buff u and let imix people chain u up to put out emails....nonsense..

    but lemme macco eh...and keep dem wondering
  9. stop minding people business.
  10. View Conversation
    good morning lady

    Yes those are my babies .. how are you?
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 90
Page 1 of 9 123 ... LastLast
Page 1 of 9 123 ... LastLast
About JAHTEE

Basic Information

Date of Birth
February 17
About JAHTEE
Gender:
FEMALE
Biography:
JAHTEE is riding the fence "scot...scat..stat"whatever!
Location:
Out West
Interests:
I like reading,writting and rythmatic... ,I like taking walks in the park ,basketball,boxing,tennis just lots and lots of sports and other fun stuff...lol
Occupation:
SERVING JAH
Country:
Barbados

Signature


*I have been Born Again*

Statistics


Total Posts
Total Posts
4,252
Posts Per Day
0.73
Visitor Messages
Total Messages
90
Most Recent Message
02-17-2009 05:20 PM

Currency

Credits
1,508,189
General Information
Last Activity
04-08-2011 03:33 PM
Join Date
09-22-2003

25 Friends

  1. Mrs. Yankee Doodle Mrs. Yankee Doodle is offline

    Sweetness4life

    Mrs. Yankee Doodle
  2. Ms. Hershey Ms. Hershey is offline

    another day...

    Ms. Hershey
  3. mz_JazE mz_JazE is offline

    Southern Belle

    mz_JazE
  4. Panty Droppa Panty Droppa is offline

    I breed Ank

    Panty Droppa
  5. PixxY PixxY is offline

    MiScHiEvOuS 'n PlAyFuL

    PixxY
  6. Queen Kiki Queen Kiki is offline

    sumbody gotta be queen

    Queen Kiki
  7. RenzePenze RenzePenze is offline

    Shitsuren Kyuka

    RenzePenze
  8. Rummy Rummy is offline

    Rum Aficionado/Soca-holic

    Rummy
  9. SeReNDiPiTy SeReNDiPiTy is offline

    Dippity Doo-Dah

    SeReNDiPiTy
  10. Skilz™ Skilz™ is offline

    Registered User

    Skilz™
Showing Friends 11 to 20 of 25
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast