Page 1 of 7 123 ... LastLast

Thread: Yuh eva...

sharkie

Yuh eva...

bade wit a bucket a water? and use a kettle of hot water to warm it up?

Toppa_Toppa
    Quote Originally Posted by sharkie
    How yuh meaaaaaaaaaan! Used to master do that by muh mother. Nuh me and dah col' water ting.

sharkie
    Quote Originally Posted by Toppa_Toppa
    How yuh meaaaaaaaaaan! Used to master do that by muh mother. Nuh me and dah col' water ting.
    tank god!!!

gyul lass night i tellin ackee daiz how we used to bade in de morning when we din have a water heater, and de boy was feelin so sorry fuh mih. like ah was poor and had to carry goat out in de mornin before school

Credits
    off course that water does be real cold in trinidad
    i did it here too when the heater wasn't working properly

sharkie
    Quote Originally Posted by Short_Thing
    off course that water does be real cold in trinidad
    i did it here too when the heater wasn't working properly

once yuh have a nice big bucket, yuh set

vincy_socababy
    yeah man when electricity go and yuh hadda bade. murdoo i was spoilt when i was little. even when i went camp in vincy the people used to heat up water and full up bucket fh me to bade in.

Toppa_Toppa
    tank god!!!

gyul lass night i tellin ackee daiz how we used to bade in de morning when we din have a water heater, and de boy was feelin so sorry fuh mih. like ah was poor and had to carry goat out in de mornin before school
    You ha' time to argue with he? steupss lol Dah was de real flick dey if it didn't have a water heater.

Credits
    of course did dat every mornin b4 school an if yuh somebudy goin an bade afta yuh, yuh had to put back on water fuh dem to dade at least dats how we did it in our house
    doh moke jake

sharkie
    Quote Originally Posted by Toppa_Toppa
    You ha' time to argue with he? steupss lol Dah was de real flick dey if it didn't have a water heater.
    doh talk bout when ah tell him ah used to wake up 5 oclock to reach to tranquil on time, cuz ah was livin in arima.

could u believe he gettin vex cuh he had to wake up 6 am to go to school?? steups, daiz why he din used to want to bade in de mornin! ah tell him he did nasty!

sharkie
    Quote Originally Posted by Troublesome Trini
    of course did dat every mornin b4 school an if yuh somebudy goin an bade afta yuh, yuh had to put back on water fuh dem to dade at least dats how we did it in our house
    oh yeah

well fuh me, i was de only one in de house goin to school in town so i was de only one bading in de morning till 6 when mih mudda and brother and father get up

Credits
    some ppl doh knw bout bading wit ah bucket an ah dipper. . . . .dat is memories

when ah was younger i wud hate it when meh mudda wud bade meh my d stan pipe in ah panty
    doh moke jake

Toppa_Toppa
    doh talk bout when ah tell him ah used to wake up 5 oclock to reach to tranquil on time, cuz ah was livin in arima.

could u believe he gettin vex cuh he had to wake up 6 am to go to school?? steups, daiz why he din used to want to bade in de mornin! ah tell him he did nasty!
    Oh geeed! lol

My father used to live Cunupia so if ah was going to school from by him ah used to have to geh up ha' past five and leave home by 6 to beat traffic, and it was COLD WATER in muh tail! He gehing up six n still eh want to bade? Dy nastiness!

sharkie
    Quote Originally Posted by Troublesome Trini
    some ppl doh knw bout bading wit ah bucket an ah dipper. . . . .dat is memories

when ah was younger i wud hate it when meh mudda wud bade meh my d stan pipe in ah panty

ah neva had to bade in standpipe, but ah had a friend who used to live down st.paul st side in town, who used to go by she standpipe every mornin in she tights and spandex top wit she bowl and soap.

yuh coulda neva say she used to smell stink nah!

Credits
    Of course, when I was younger. And if the heater aint working I'd still do it now.

Credits
    wha bout dading in d rain
    doh moke jake

Page 1 of 7 123 ... LastLast