Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22

Thread: Work starts 'officially' in 5 mins and I already on Imix

  1. #1
    Mrs. Cimo 2 QueenBea's Avatar QueenBea is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    Toronto
    Posts
    11,822
    Credits
    14,880

    Work starts 'officially' in 5 mins and I already on Imix

    Gaaaaaaaaaad this site is addicting!

  2. #2
    Registered User Red Pole's Avatar Red Pole is offline
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Brooklyn
    Posts
    9,469
    Credits
    615,845
    I been here since 7am and aint do one shite yet.

  3. #3
    Is Pure MADNESSS ent.. wtꧧ's Avatar wtꧧ is offline
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Toronto, ON
    Posts
    2,124
    Credits
    501,686

    Re: Work starts 'officially' in 5 mins and I already on Imix

    Originally posted by QueenBea
    Gaaaaaaaaaad this site is addicting!

    ent....ah been here since 8am...and ah will probably be here till tonight too...***sighs ah need ah effin life ***

  4. #4
    ....jus chillin.... Trini4life's Avatar Trini4life is offline
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Houston, TX
    Posts
    1,540
    Credits
    244
    ...allyuh just got too much time on allyuh hands, come do some of my work for me, so I could post all day nah....

  5. #5
    Is Pure MADNESSS ent.. wtꧧ's Avatar wtꧧ is offline
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Toronto, ON
    Posts
    2,124
    Credits
    501,686
    Originally posted by Trini4life
    ...allyuh just got too much time on allyuh hands, come do some of my work for me, so I could post all day nah....
    ummm nooooooooooooo

  6. #6
    cookies
    Guest
    i ain't been here but 5 minutes and ah rushin to log on to the mix..oh well, summer is down time for me so i'm making the most of it!

  7. #7
    Hellooo doubledimps's Avatar doubledimps is offline
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    md/dc
    Posts
    4,256
    Credits
    502,003
    yup.. tht's the first thing i do.. .is log on .. and then check my hotmail and then get my coffee.......after tht i think about doing some work.... depending on how strong my coffee is.....

  8. #8
    FIRE STORM Nferno is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    MD/DC/VA
    Posts
    1,323
    Credits
    501,783
    Sound like Imix fever. *wipes sweat from forehead*

  9. #9
    da sweet one Sweetie's Avatar Sweetie is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    Toronto
    Posts
    13,688
    Credits
    12,793
    yep I here makin my tea and settlin in

    damn why dese people does love to blast de AC :

  10. #10
    Carnival Survivor Lady Slaughter's Avatar Lady Slaughter is offline
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    In A Carnival
    Posts
    15,978
    Credits
    11,627
    as soon as i wake up, sometimes ah doh even brush mih teeth for de mornin, and i on IMix, imagine i call in sick in college to be here!! lawd ah need help!!


    and IMIX is mih homepage too!

  11. #11
    Hellooo doubledimps's Avatar doubledimps is offline
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    md/dc
    Posts
    4,256
    Credits
    502,003
    Originally posted by Sweetie
    yep I here makin my tea and settlin in

    damn why dese people does love to blast de AC :
    u know.. girl i'm freezin my ass off in here........ :

  12. #12
    Is Pure MADNESSS ent.. wtꧧ's Avatar wtꧧ is offline
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Toronto, ON
    Posts
    2,124
    Credits
    501,686
    Originally posted by Nferno
    Sound like Imix fever. *wipes sweat from forehead*
    yuh mean flu not fever...lol

  13. #13
    Dragon
    Guest
    For me Islandmix is one big fete. Good music and nice people. Ah just wise some of the peepers would come join de fete

    I have been to different site over the years and none of them could beat imix. We have some of the smartest and funniest people around

  14. #14
    Is Pure MADNESSS ent.. wtꧧ's Avatar wtꧧ is offline
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Toronto, ON
    Posts
    2,124
    Credits
    501,686
    Originally posted by DRAGON
    For me Islandmix is one big fete. Good music and nice people. Ah just wise some of the peepers would come join de fete

    I have been to different site over the years and none of them could beat imix. We have some of the smartest and funniest people around
    er u sure u on de right site..."smartest and funniest"...haha lol

    ok ok jes kidding...

  15. #15
    Carnival Survivor Lady Slaughter's Avatar Lady Slaughter is offline
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    In A Carnival
    Posts
    15,978
    Credits
    11,627
    Originally posted by DRAGON
    For me Islandmix is one big fete. Good music and nice people. Ah just wise some of the peepers would come join de fete

    I have been to different site over the years and none of them could beat imix. We have some of the smartest and funniest people around
    well said!! and yuh betta put ah copyright on yuh signature, cause ah might tief it!!

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •