Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 34
Like Tree16Likes

Thread: Why Eritreans Don't Like Ethiopians?

  1. #16
    Registered User SKBai1991's Avatar SKBai1991 is offline
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    New York
    Posts
    5,780
    Credits
    11,357,279
    Quote Originally Posted by NaturalBornRidah View Post
    You and The Educator are definitely weirdos , Negro Speaking colonies huh.?:
    You offended by the word Negro?
    "sa ki ta'w sé ta'w, la rivié pé pa chayé'l "


    Father, before mi mind get bad
    Betta yuh flip it round and mek mi mind get mad
    Mi prefer fi work hard everyday fi achieve mi goals
    Nah grudge nobody fi dem own

  2. #17
    Registered User Inquistive is offline
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Orlando
    Posts
    21,529
    Credits
    3,861,086
    Ghanians and Nigerians are alike.

    Aren't there Igbos in Ghana?

  3. #18
    NaturalBornRidah
    Guest
    Quote Originally Posted by SKBai1991 View Post
    You offended by the word Negro?
    Who says Negro countries any more?hmm?

  4. #19
    Registered User SKBai1991's Avatar SKBai1991 is offline
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    New York
    Posts
    5,780
    Credits
    11,357,279
    Quote Originally Posted by NaturalBornRidah View Post
    Who says Negro countries any more?hmm?
    Plenty people in the Caribbean say Negro. Guyana too.

    Honestly only Americans have these hangups over names in my experience.
    "sa ki ta'w sé ta'w, la rivié pé pa chayé'l "


    Father, before mi mind get bad
    Betta yuh flip it round and mek mi mind get mad
    Mi prefer fi work hard everyday fi achieve mi goals
    Nah grudge nobody fi dem own

  5. #20
    DSP
    Heri DSP's Avatar DSP is offline
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    EALW
    Posts
    8,416
    Credits
    75,559,240
    Quote Originally Posted by optimizm View Post
    Ghanians and Nigerians are alike.

    Aren't there Igbos in Ghana?
    LMAO!!!

    Opti you are the best. Thank you for this material.

  6. #21
    Registered User Inquistive is offline
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Orlando
    Posts
    21,529
    Credits
    3,861,086
    Quote Originally Posted by DSP View Post
    LMAO!!!

    Opti you are the best. Thank you for this material.
    Not as funny as you believing in a God.

  7. #22
    Registered User SKBai1991's Avatar SKBai1991 is offline
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    New York
    Posts
    5,780
    Credits
    11,357,279
    Quote Originally Posted by optimizm View Post
    Not as funny as you believing in a God.
    Entirely unnecessary.
    mz_JazE likes this.
    "sa ki ta'w sé ta'w, la rivié pé pa chayé'l "


    Father, before mi mind get bad
    Betta yuh flip it round and mek mi mind get mad
    Mi prefer fi work hard everyday fi achieve mi goals
    Nah grudge nobody fi dem own

  8. #23
    Registered User Inquistive is offline
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Orlando
    Posts
    21,529
    Credits
    3,861,086
    Quote Originally Posted by SKBai1991 View Post
    Entirely unnecessary.
    Why?

    telling someone that their belief is absurd is disrespectful?

    Lol

  9. #24
    Norman SWAGGERIFIC is offline
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    NEW YORK
    Posts
    17,206
    Credits
    101,493,621
    I doh see nuttin wrong wit saying NEGRO, btw Eritrea was part of Ethiopia, what is the fundamental difference?

    yuh know what other countries are similar

    Colombia and Venezuela, they war too
    Uganda and Kenya
    Iraq and Iran

    not much differences in these places

  10. #25
    DSP
    Heri DSP's Avatar DSP is offline
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    EALW
    Posts
    8,416
    Credits
    75,559,240
    Quote Originally Posted by optimizm View Post
    Not as funny as you believing in a God.
    lol you believe something came out of nothing, which flies in the face of many laws of science.

    you made my day today though.. I needed that laugh.

  11. #26
    DSP
    Heri DSP's Avatar DSP is offline
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    EALW
    Posts
    8,416
    Credits
    75,559,240
    Quote Originally Posted by SWAGGERIFIC View Post
    I doh see nuttin wrong wit saying NEGRO, btw Eritrea was part of Ethiopia, what is the fundamental difference?

    yuh know what other countries are similar

    Colombia and Venezuela, they war too
    Uganda and Kenya
    Iraq and Iran

    not much differences in these places
    lol you guys get funnier and funnier. Seriously you and Opti should team up for some kind of online show or youtube videos. The hits would be through the roof!

  12. #27
    Registered User Inquistive is offline
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Orlando
    Posts
    21,529
    Credits
    3,861,086
    Quote Originally Posted by DSP View Post
    lol you believe something came out of nothing, which flies in the face of many laws of science.

    you made my day today though.. I needed that laugh.
    So a God came out from nothing?

    Look at the contradiction of your statement.

  13. #28
    Ganjalero Collie4Nyah's Avatar Collie4Nyah is offline
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    WESTSIDE
    Posts
    5,380
    Credits
    25,982,304
    Why does it always gotta be Science vs. Religion????
    I believe the TRUTH is somewhere in between the two....
    mz_JazE likes this.
    Hibernation is a covert preparation for a more overt action.


  14. #29
    Registered User SKBai1991's Avatar SKBai1991 is offline
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    New York
    Posts
    5,780
    Credits
    11,357,279
    Quote Originally Posted by Collie4Nyah View Post
    Why does it always gotta be Science vs. Religion????
    I believe the TRUTH is somewhere in between the two....
    +1

    a militant atheist is equally as ignorant as a fundamentalist theist because both assert with conviction things that they could never prove themselves. Being certain that their is no God when you have no proof is as logically fallacious as believing with absolute certainty that there is a God with no proof.
    Collie4Nyah and DSP like this.
    "sa ki ta'w sé ta'w, la rivié pé pa chayé'l "


    Father, before mi mind get bad
    Betta yuh flip it round and mek mi mind get mad
    Mi prefer fi work hard everyday fi achieve mi goals
    Nah grudge nobody fi dem own

  15. #30
    Registered User Inquistive is offline
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Orlando
    Posts
    21,529
    Credits
    3,861,086
    Quote Originally Posted by SKBai1991 View Post
    +1

    a militant atheist is equally as ignorant as a fundamentalist theist because both assert with conviction things that they could never prove themselves. Being certain that their is no God when you have no proof is as logically fallacious as believing with absolute certainty that there is a God with no proof.


    Lol

    Typical creationist argument. This argument gets debunked all the time.

    Not gonna waste my time.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •