Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 29
Like Tree4Likes

Thread: Soooo, I brought my daughter...

  1. #1
    Registered User Minxy is offline
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Florida
    Posts
    30,928
    Credits
    17,544,930

    Soooo, I brought my daughter...

    To audition for a dance school and Royce, from basketball wives, is one of the instructors! ...my baby better not come home booty poppin!

  2. #2
    ***//\\*** femmeayitienne's Avatar femmeayitienne is offline
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    NJ
    Posts
    10,328
    Credits
    72,326,384
    Quote Originally Posted by Triniminx View Post
    To audition for a dance school and Royce, from basketball wives, is one of the instructors! ...my baby better not come home booty poppin!
    omggg that was at a party!!

    you ever seen her professional work?

  3. #3
    Registered User Minxy is offline
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Florida
    Posts
    30,928
    Credits
    17,544,930
    Only on the show and she was pretty ratchet lol...Well, my baby got accepted! Damn there were soooooo many girls and they only picked 20! I'm super excited! The school is pretty low key, it's weird, I guess there are so many dancers that they don't advertise? It's only by a word of mouth thing. All the parents kept asking eachother how they heard about it and errybody heard it from a member. AND, it's only freakin 35.00 a month! I was like "Is there a typo, are they missing a 1? 135.00?" Go Royce! The other schools are at least 70.00 a week. This one lady was paying 110.00 a week to another school.
    mz_JazE likes this.

  4. #4
    Registered User Minxy is offline
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Florida
    Posts
    30,928
    Credits
    17,544,930
    I gotta give her, her props, it says in the contract that the girls can't have any provocative pics anywhere! FB, twitter, Instagram, etc...if she finds anything, they are out. I started clapping lol THAT'S what's up, cause the big girls boyyy, they were fresh to death with they lil hot selves lol.

    I think she's gonna make a reality show of it. There was a camera crew and we were told that if our daughter is chosen, we may have to sign a waiver allowing them to film us. Makes sense, I doubt she's going back to basketball wives after her daddy exposed her for being ratchet!

    I might be on TV y'all lol
    Ms.Josiewhales likes this.

  5. #5
    Registered User Minxy is offline
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Florida
    Posts
    30,928
    Credits
    17,544,930
    Karate, dancing...Now I gotta see bout singing lessons and she on her own. I'm done exploring her hidden talents

  6. #6
    DCDB Lettuce Pray's Avatar Lettuce Pray is offline
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Carenage
    Posts
    6,206
    Credits
    391,405,033
    that footage will be right on basketball wives, when they cut to what shes been up to since we last seen her angle they always run

    smh

  7. #7
    Registered User LIONESS onda RISE is offline
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    DC
    Posts
    13,118
    Credits
    1,063,611,852
    Quote Originally Posted by Triniminx View Post
    Karate, dancing...Now I gotta see bout singing lessons and she on her own. I'm done exploring her hidden talents
    Lol... I pray to god.. Not!!!

    They prolly doing background on u right now.. Checking ur imix profile and all that


    Edit.. That was supposed to quote ur being on TV comment
    BELLY FULL BUT DEM STARVIN'

  8. #8
    Registered User Minxy is offline
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Florida
    Posts
    30,928
    Credits
    17,544,930
    Lol not the parents, the girls. They didn't mention any forum stuff, just pics and mine are safe anyway lol

  9. #9
    Cervical Cancer MÉCHANT LOUP's Avatar MÉCHANT LOUP is offline
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Black Forest.......
    Posts
    36,268
    Credits
    17,433,584
    Was your daughter accepted because she can DANCE, or cuz she Mixed with Kewlee hair.......
    Girly boy why do you get such a kick out of dissing women? - Namey Namey

    You don't act proper, you just act angry. You act like a angry racist white new york cop.-Namey Namey


    Everyone knows MÉCHANT LOUP is a jackass, but a pedophile? - Namey Namey

    MÉCHANT LOUP like women? The only thing MÉCHANT LOUP like more than hearing that a blackman was gunned down by cops, is a hairy man ass. - Namey Namey


    MÉCHANT LOUP a battyman. - Namey Namey

  10. #10
    Registered User Minxy is offline
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Florida
    Posts
    30,928
    Credits
    17,544,930
    hey if that's what got her in, more power to her...but she can actually dance so

  11. #11
    Cervical Cancer MÉCHANT LOUP's Avatar MÉCHANT LOUP is offline
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Black Forest.......
    Posts
    36,268
    Credits
    17,433,584
    Quote Originally Posted by Triniminx View Post
    hey if that's what got her in, more power to her...but she can actually dance so
    Well, that's what matters the most.....lol
    Girly boy why do you get such a kick out of dissing women? - Namey Namey

    You don't act proper, you just act angry. You act like a angry racist white new york cop.-Namey Namey


    Everyone knows MÉCHANT LOUP is a jackass, but a pedophile? - Namey Namey

    MÉCHANT LOUP like women? The only thing MÉCHANT LOUP like more than hearing that a blackman was gunned down by cops, is a hairy man ass. - Namey Namey


    MÉCHANT LOUP a battyman. - Namey Namey

  12. #12
    Registered User Minxy is offline
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Florida
    Posts
    30,928
    Credits
    17,544,930
    and, she doh have "Kewlee" hair

  13. #13
    Registered User BacchanalDiva's Avatar BacchanalDiva is offline
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    In Oshun's embrace
    Posts
    15,824
    Credits
    8,696,811
    Congrats Minx! What kind of dance?

    insidious... Smh, you need prayer
    "Those who are able to see beyond the shadows and lies of their culture will never be understood, let alone believed, by the masses." -Plato

    "god is the deification of a culture."
    -Dr Yosef ben-Jochannan

  14. #14
    Registered User Minxy is offline
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Florida
    Posts
    30,928
    Credits
    17,544,930
    he sure does, ...hip-hop, jazz, contemporary, that i know of...there were so many people, she said that we would have an official meeting next week...i guess she knew that some disgruntled mammas would be outside waiting for her lol

  15. #15
    Cervical Cancer MÉCHANT LOUP's Avatar MÉCHANT LOUP is offline
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Black Forest.......
    Posts
    36,268
    Credits
    17,433,584
    Quote Originally Posted by BacchanalDiva View Post
    Congrats Minx! What kind of dance?

    insidious... Smh, you need prayer

    Thanks for the Blessing BD...
    Girly boy why do you get such a kick out of dissing women? - Namey Namey

    You don't act proper, you just act angry. You act like a angry racist white new york cop.-Namey Namey


    Everyone knows MÉCHANT LOUP is a jackass, but a pedophile? - Namey Namey

    MÉCHANT LOUP like women? The only thing MÉCHANT LOUP like more than hearing that a blackman was gunned down by cops, is a hairy man ass. - Namey Namey


    MÉCHANT LOUP a battyman. - Namey Namey

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •