Results 1 to 13 of 13

Thread: rudeboy

  1. #1
    Carnival Survivor Lady Slaughter's Avatar Lady Slaughter is offline
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    In A Carnival
    Posts
    15,978
    Credits
    11,627

    rudeboy

    here is yuh chance to apologise and talk quick,, cause i tired.............................

  2. #2
    Carnival Survivor Lady Slaughter's Avatar Lady Slaughter is offline
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    In A Carnival
    Posts
    15,978
    Credits
    11,627
    dis is de 5th one, and if yuh eh reply, doh eva talk to me again eh!! and ah takin half ah everything yuh own in we house!!

  3. #3
    Registered User deoriginalrudeboy is offline
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    P.A.
    Posts
    12,634
    Credits
    23,263
    ah tired try tuh sweet talk you. you is a hard ooman to pleez. steups. you doh ha nuttin in dat house. you doh ha a pot tuh piss in and a window to throw it out of...where yuh wukkin so to tink you claimin my piece ah land....carry that back way in de country side, and lef dat chupidness alone....:p :p

  4. #4
    Carnival Survivor Lady Slaughter's Avatar Lady Slaughter is offline
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    In A Carnival
    Posts
    15,978
    Credits
    11,627
    well i fed up wait.....................dais it, we done, yuh ho get de divorce papers in de post, lata, i gone and sleep

  5. #5
    Registered User deoriginalrudeboy is offline
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    P.A.
    Posts
    12,634
    Credits
    23,263
    ah ha tuh switch to de labtop steups. my comp. movin too slow...calm down so... wha wrong yuh haunted or wha?

  6. #6
    Carnival Survivor Lady Slaughter's Avatar Lady Slaughter is offline
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    In A Carnival
    Posts
    15,978
    Credits
    11,627
    Originally posted by deoriginalrudeboy
    ah tired try tuh sweet talk you. you is a hard ooman to pleez. steups. you doh ha nuttin in dat house. you doh ha a pot tuh piss in and a window to throw it out of...where yuh wukkin so to tink you claimin my piece ah land....carry that back way in de country side, and lef dat chupidness alone....:p :p


  7. #7
    Carnival Survivor Lady Slaughter's Avatar Lady Slaughter is offline
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    In A Carnival
    Posts
    15,978
    Credits
    11,627
    Originally posted by deoriginalrudeboy
    ah ha tuh switch to de labtop steups. my comp. movin too slow...calm down so... wha wrong yuh haunted or wha?
    well afta a long nite ah postin ah was goinin mihbed, but ah say lemme tell mih dahlin hello, buh yuh didnt ansa with yuh bline self!

  8. #8
    Registered User deoriginalrudeboy is offline
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    P.A.
    Posts
    12,634
    Credits
    23,263
    oh ho whey yuh big talk now juss like a trini ooman...loud till a man put yuh in yuh damn place:p :p
    yuh feel ah eh go hail yuh back up...ah only rude when it come tuh gettin on bad

  9. #9
    Carnival Survivor Lady Slaughter's Avatar Lady Slaughter is offline
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    In A Carnival
    Posts
    15,978
    Credits
    11,627
    Originally posted by deoriginalrudeboy
    oh ho whey yuh big talk now juss like a trini ooman...loud till a man put yuh in yuh damn place:p :p
    yuh feel ah eh go hail yuh back up...ah only rude when it come tuh gettin on bad

    wait a dam minute, no man cyah put me in mih place cause i am a wukkin oman, i doh hadda depend on you, so take yuhole break back and buss out, cause i eh up fuh dat kinda shite tonite at all!

    and I rude all de dam time!:

  10. #10
    Carnival Survivor Lady Slaughter's Avatar Lady Slaughter is offline
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    In A Carnival
    Posts
    15,978
    Credits
    11,627
    wham, yuh writin yuh life story awot?? reply quick nah!

  11. #11
    Registered User deoriginalrudeboy is offline
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    P.A.
    Posts
    12,634
    Credits
    23,263
    Originally posted by miss slaughter
    wait a dam minute, no man cyah put me in mih place cause i am a wukkin oman, i doh hadda depend on you, so take yuhole break back and buss out, cause i eh up fuh dat kinda shite tonite at all!

    and I rude all de dam time!:
    big talk all big talk... steups. what nex yuh go try and cut meh ass...steups
    when yuh geh on hey yuh only playin social, buh when ah geh yuh........yuh screamin oh gorm yuh is de controller, how yuh want meh tuh control yuh property...steupps... doh cross meh ass here tonite..yuh know who is meh sugar bum bum...

  12. #12
    Carnival Survivor Lady Slaughter's Avatar Lady Slaughter is offline
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    In A Carnival
    Posts
    15,978
    Credits
    11,627
    boy it hard to not love u yes , but ah really playin de ass now, cause is 5 36 AMMMM, and i still up talkin shite..........yuh know how we does do it............................tired.................. .bed..........gone.........lata

  13. #13
    Registered User deoriginalrudeboy is offline
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    P.A.
    Posts
    12,634
    Credits
    23,263
    Originally posted by miss slaughter
    boy it hard to not love u yes , but ah really playin de ass now, cause is 5 36 AMMMM, and i still up talkin shite..........yuh know how we does do it............................tired.................. .bed..........gone.........lata
    gyal go and sleep. yuh real have a lite. wha time you does get up nuh. yes its love....so nice haha. go and sleep ah go check yuh tom. and doh delete no damn messages, lef dem nuh...ley de maco and dem talk their tata...dey all cunnies if dey have sumeting tuh say....steups... lata

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •