Page 1 of 7 123 ... LastLast

Thread: Men share your thoughts...females and SHELF LIFE?

Credits

Men share your thoughts...females and SHELF LIFE?

Quote Originally Posted by Drew.....H.I.M. View Post
    I keep hearing black women yap about how they can’t find a good man and all.. but at what age are you all crying for a good man!!! I have developed a thing called.. #################### SHELF LIFE #################### has a shelf life of a 11 good years den it done and yu cyaan give it whe. Before you lonely spinsters start cuss mi hear mi out..

FROM ages 17-23.. yu can ################ any man yu want but yu all only ################ the flashy #################### wid nice clothes and the bad reps..

When yu turn 24-26 yu start ################ wid man yu think might waan settle down and have 2 kids but the ting is any man that would date you in that age group is a man who just start get him life together and naaw look fi settle down. Him a look fi ################ NUFF #################### and drive fast car.

When yu reach 27-up you clock de tick yu de look fi breed and at that point you’ll tek any thing whe yu get or face the fact say a yu oen haffi go tuff it out.. you then say to your self Damm mi waste so many years a ################ idiots and now mi cyaan get one decent man. Yu waaaan know why?

Cause when your #################### was fresh you made bad choices wid it the god guys were never in your thinking you wanted the #################### wid no future while the future CEO’s were sitting in the front of the class a do dem work.. But by the time yu start get smart yu #################### ware out and the future CEO no want yu.. dem a try reap whe dem neva get when they were doing dem work inn college.

Lesson learned mek wise choices wid yu #################### the SHELF LIFE NO LONG!!!!
    No get mi wrong eeh no mi naaw cuss no gal..A fi dem #################### and if dem waan tek dem young years and ################ wutless ####################s on the block while the futures leaders de a after school program a fi dem choice. BUT when tings come up to bump and your future baby father plan fi the future is a rhyme book and the youth on the block whe yu used to laugh at a drive a BMV and wear suit no blame nobody….. Yu fi listen to clock inna yu panty de go TICK TOCK every time yu ladies tek a careless ################ yu fi listen and hear TICK TOCK..
    Now yu guys know the secret.. that is why women are sesitive about dem age..Cause the closer dem is to 28 and no have no man the more dem know time de run.. so them age haffi get guarded like the holy grail...the less we know bout dem age teh betta fi dem.. that way all soem 30 add year old can de pass off dem #################### as 25 after a year of Celibacy..
    Quote Originally Posted by mc View Post
    Fi real iya... some a dem all come from di factory defective. In other words... DEM DUNN BEFORE DEM START ################.

Drew... yu figet fi mention sey Kegals nor alumn cyan help di one dem who a push 35 & up
    Yu si the one de whe a 35 and up and still single a dem mi feel it fa di most.. Cause fi dem shelf life done so raaas log. Most a dem start ################ young boy and Jah know say dem know dem naaw get nuttin out that but stiff wood inna dem stomach…at 35 they willing fi pay fi cocky.. dem use material tings fi trick the likkle 21 yer old boy dem who waan tell dem fren say dem have gal a mine dem. But the youth dem no know is dem a get buy and paid fa by the old foot.. Any man whe live in BK and eva go CARIBEAN CITY know di flex. Is pure woman who when dem did young used to ################ drugs man who get locked or get dipped and had to learn fi hustle. So dem learn nurses aid work and try ally back but time ketch up to dem.. It’s sad site
    Quote Originally Posted by mention23 View Post
    Big an serious this is one of the most honest topic I have ever read on this site. This get my vote fi topic of the week and the week just start. To all the gyal dem weh nuh have nuh man, please take heed. Drew you couldn't say it better some gyal #################### really deh pan bloodclath shelf. I remember this gyal dis mi cousin fi mi next cousin cause him a drive big car and him have dollar bills. Now she have 2 pickney, a live pan welfare and mi cousin dead. Mi next cousin have a nice house and a car and have a good job. Now she a hang round di man like di man an a fling di #################### pan di man. Mi an mi cousin just a laugh an a say watch how some people use to hype an now wi wouldn'd even piss inna har face. some gyal wouldn't even get golden shower from me streight.

Some times I wonder where Drew gets his analogies but this was a perfect analysis that is absolutely correct. I see this shit happen all the time.
    Big an serious a the realest ting... most a the chicks whe mi did knwo a gorw up wid inna crown heights had one ting on dem mind when we were growing up.. and that was to roll wid the THUGGY #################### on the block whe a sell this new product whe name "CRACK". Dem tek a QUICK BREED or run the PUUSY TOO HOT.. till when dem man de drop a gruung..all whe lef a teh likkel man whe did set up him future the right way....dem time de the Gal from teh blaock is teh last ting when him alook pon..

LADIES advice..MENS MEMORIES ARE LIKE ELEPHANT'S WE NAAW FIGET NUTTIN. SO THAT COCK YOU RODE IN 92 WILL BE THE REASON WE DON'T GET WITH YOU TODAY!!!
    and of course the women that posted in it make sure announce how THEY are the exception. Of course!

So men talk up!

Shelf Life of ####################!!!!

Pre
    Credits
    lol

Credits
    Somebody give those fellas a medal or someting.

*bets 10,000 credits some woman will make a spin off thread for men*
    Strum has a Grizzly Bear Rug in his living room.

It's not dead however...It's just SCARED TO MOVE.

Credits
    the women of DHR avoided that thread like it was the plague

dem say the truth hurts

nah kick the ladies dem down though....ah just love dem ah seek...

Credits
    Quote Originally Posted by MR HYPE View Post
    nah kick the ladies dem down though....ah just buddy dem ah seek...
    Fixed for ya man.
    Strum has a Grizzly Bear Rug in his living room.

It's not dead however...It's just SCARED TO MOVE.

Credits
    lol!!!
    The enemy of my enemy is my friend- Arabic proverb

Credits
    Quote Originally Posted by Lord Strum View Post
    Fixed for ya man.
    dat too

Credits
    Good thread!!

Pre
    Credits
    some good points but then there is men that just hate women.

Juan Dan
    the women of DHR avoided that thread like it was the plague

dem say the truth hurts

nah kick the ladies dem down though....ah just love dem ah seek...
    cause hardly ANY female on dat get respect
    including browni
    that should be looked into
    if pre was on there you would siddung and watch a bunch a corny bishes call her all sorts of bullshit to break her down
    sometimes me juss affi smh at women
    bigtime

Credits
    Quote Originally Posted by MoreFeus View Post
    cause hardly ANY female on dat get respect
    including browni
    that should be looked into
    if pre was on there you would siddung and watch a bunch a corny bishes call her all sorts of bullshit to break her down
    sometimes me juss affi smh at women
    bigtime
    Pre is a big woman...she can defend her own like Browni always do

in all di cussing what do YOU or have YOU done?

Juan Dan
    Pre is a big woman...she can defend her own like Browni always do

in all di cussing what do YOU or have YOU done?
    #################### dont pretend I dont fuk up things
    dont pretend a me seh RESPECT
    dont treat de woman dem like piece a shit
    a me seh some claffy bish fi stop attak women weh dem nuh deh pon dem level
    you know better

she can defend her own?
    wow

well hear this
    all your appointed princesses and queens are quite lowly

and browni is a better woman than a GREAT majority a dem

so you can gwaan big up slotterry whoaring bishes

me seh the hardly ANY woman on that have any respect and its what it is

from dem time till now me stay how me stay
    boys club a hope you were/are in it

Credits
    So, the Moral of the Story...

"A woman's worth is her vagina".....

And, the Silly Cycle continues.

Yup, teach ur daughter....smh
    Girly boy why do you get such a kick out of dissing women? - Namey Namey

You don't act proper, you just act angry. You act like a angry racist white new york cop.-Namey Namey

Everyone knows MÉCHANT LOUP is a jackass, but a pedophile? - Namey Namey

MÉCHANT LOUP like women? The only thing MÉCHANT LOUP like more than hearing that a blackman was gunned down by cops, is a hairy man ass. - Namey Namey

MÉCHANT LOUP a battyman. - Namey Namey

Credits
    lawd.... There are some truths in those postings tho...
    ~~When your character is built on spiritual and moral foundations, your contagious way of life will influence millions.~~

Real Eyes
    Realize
    Real Lies

Taj
    Credits
    this viewpoint is new?
    It revolutionary?
    Is this perception something u didn't know about browni?

why the eff can she bring quotes from a board I dont care about be postin shit up all the time? If you wanna discuss it jus discuss it but leave their words over there!
    “A sharp knife never proclaims it’s sharpness to the world…but the first to fall against it becomes it’s advocate.”

You can put any face behind a mask but be careful cos someone else might be pretending. You might not be the only one with a secret -- Cassie/Gretel

Page 1 of 7 123 ... LastLast