Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 30

Thread: man fi hav nuff gal

  1. #1
    Spoogie
    Guest

    man fi hav nuff gal

    Beenie man, Thank you. best thing you ever said DJ ...Dat line ago carry me to me grave...

    Money and gal ... king solomon done show dem the LORD will still bless you.

    carlos tek weh yuh miserable married to white woman self with yuh fukery....


    Nuff a unuh a claim the brain thing when unuh not even understand why unuh brain a think certain ways ...

  2. #2
    Banned Carlucifer RHova is offline
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    America
    Posts
    1,769
    Credits
    1,006,585
    and she mek me very happy

    yet dont you think beenieman has gone through enough fukry cause of "nuff gal"

    me nah seh people nuffi do wah dem do

    in fact I respect a man weh can juggle ten woman

    cause me COULD NOT do it

    me nah dem SKILL deh

    which equals me nah no game

    which equals me nuh tell lie

    which equals me cant con de gal dem

  3. #3
    Spoogie
    Guest
    Explain why you think man fi deh wid one woman...

  4. #4
    UNBREAKABLE vincyempress's Avatar vincyempress is offline
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    ovah so
    Posts
    13,515
    Credits
    1,036,871
    aaah dis ah de carlos me like...

    Om stop yuh chupidniss caz u nah have no gyal
    Made In Vincy
    ~As humans we are equal but when it comes to standards and morals and ethics, they set us apart~
    Adidja me love yo, cake soap and all..."all of ah sudden me fall in love wid u"

  5. #5
    Registered User iPicong's Avatar iPicong is offline
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    JC/Brazil 2014
    Posts
    51,424
    Credits
    44,178,436
    STATIC RADIO - www.islandmix.com/static
    Tunein Radio - Static Radio



    LR Advertising LLC

  6. #6
    Spoogie
    Guest
    Man a king ... It's not an insult to have 5-10-15-25 different women who are loyal to you. It's a great achievement to have the capacity to please multiple women.

  7. #7
    Banned Carlucifer RHova is offline
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    America
    Posts
    1,769
    Credits
    1,006,585
    Quote Originally Posted by Ole Murderer View Post
    Explain why you think man fi deh wid one woman...
    cause me want she fi deh wid me alone?

    seriously

    iah a todeh me a fahwud bout de place and a gal a walk a dog
    nice cotton summer dress prably nah no panty on
    she pree me a likkle bit and me could a seh a ting and try get numbah
    nuffffffffffff single ooman out deh or woman willing fi share

    and is not nuff woman pree me like dem want fuk
    yet my woman get it constantly from man
    CONSTANTLY
    suh dat mean she more have opportunities and she remain true

    why not me
    yet I can easily comprehend a man having nuff woman
    cause is bout hundred gal out deh right now in a rain soaked

  8. #8
    Spoogie
    Guest
    Quote Originally Posted by LosCar Rohv View Post
    cause me want she fi deh wid me alone?

    seriously

    iah a todeh me a fahwud bout de place and a gal a walk a dog
    nice cotton summer dress prably nah no panty on
    she pree me a likkle bit and me could a seh a ting and try get numbah
    nuffffffffffff single ooman out deh or woman willing fi share

    and is not nuff woman pree me like dem want fuk
    yet my woman get it constantly from man
    CONSTANTLY
    suh dat mean she more have opportunities and she remain true

    why not me
    yet I can easily comprehend a man having nuff woman
    cause is bout hundred gal out deh right now in a rain soaked
    Seeit deh ... Stop seh brain when you nuh hav it..

  9. #9
    Banned Carlucifer RHova is offline
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    America
    Posts
    1,769
    Credits
    1,006,585
    Quote Originally Posted by Ole Murderer View Post
    Man a king ... It's not an insult to have 5-10-15-25 different women who are loyal to you. It's a great achievement to have the capacity to please multiple women.
    PON A BIG AND SERIOUS LEVEL

    bigggggggggggggggg AND SERIOUS


    you really think you or ANYBODY can have ten woman and ALLLLLLLL ten a dem fuk only you?

    thats the billion dollar question I have always asked of the playas

    somebody lying to somebody

    as weh opti tred juss mek

    women always have more OPPORTUNITIES fi fuk

  10. #10
    Banned Carlucifer RHova is offline
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    America
    Posts
    1,769
    Credits
    1,006,585
    Quote Originally Posted by Ole Murderer View Post
    Seeit deh ... Stop seh brain when you nuh hav it..
    explain

  11. #11
    Mad Scorpion
    Guest
    hol on deh, civil discourse between de 2 ah oonu?!!! Bumbarted nuh wanda di wedda ah gwan suh!!!

  12. #12
    UNBREAKABLE vincyempress's Avatar vincyempress is offline
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    ovah so
    Posts
    13,515
    Credits
    1,036,871
    Quote Originally Posted by Flickin Killa! View Post
    hol on deh, civil discourse between de 2 ah oonu?!!! Bumbarted nuh wanda di wedda ah gwan suh!!!
    dey been civil weeks now
    Made In Vincy
    ~As humans we are equal but when it comes to standards and morals and ethics, they set us apart~
    Adidja me love yo, cake soap and all..."all of ah sudden me fall in love wid u"

  13. #13
    Registered User iPicong's Avatar iPicong is offline
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    JC/Brazil 2014
    Posts
    51,424
    Credits
    44,178,436
    Quote Originally Posted by LosCar Rohv View Post
    cause me want she fi deh wid me alone?

    seriously

    iah a todeh me a fahwud bout de place and a gal a walk a dog
    nice cotton summer dress prably nah no panty on
    she pree me a likkle bit and me could a seh a ting and try get numbah
    nuffffffffffff single ooman out deh or woman willing fi share

    and is not nuff woman pree me like dem want fuk
    yet my woman get it constantly from man
    CONSTANTLY
    suh dat mean she more have opportunities and she remain true

    why not me
    yet I can easily comprehend a man having nuff woman
    cause is bout hundred gal out deh right now in a rain soaked
    Quote Originally Posted by LosCar Rohv View Post
    PON A BIG AND SERIOUS LEVEL

    bigggggggggggggggg AND SERIOUS


    you really think you or ANYBODY can have ten woman and ALLLLLLLL ten a dem fuk only you?

    thats the billion dollar question I have always asked of the playas

    somebody lying to somebody

    as weh opti tred juss mek

    women always have more OPPORTUNITIES fi fuk
    maybe when he get older and have enough notches on he belt he go understand.......or maybe some dudes testosterone levels get higher as dey age
    STATIC RADIO - www.islandmix.com/static
    Tunein Radio - Static Radio



    LR Advertising LLC

  14. #14
    Banned Carlucifer RHova is offline
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    America
    Posts
    1,769
    Credits
    1,006,585
    Quote Originally Posted by Flickin Killa! View Post
    hol on deh, civil discourse between de 2 ah oonu?!!! Bumbarted nuh wanda di wedda ah gwan suh!!!
    everything is energy
    its the reason dems dont like repugs, bees dont like cees, islands have differences with islands , jlp pnp etc


    Quote Originally Posted by Picong View Post
    maybe when he get older and have enough notches on he belt he go understand.......or maybe some dudes testosterone levels get higher as dey age
    lol
    young buk

    i just feel that if a person knows the "game"
    and are out there doing their thing
    they cant POSSIBLY believe their main woman or different different women are "faithful" to only him
    its a mystery to me

  15. #15
    Spoogie
    Guest
    Quote Originally Posted by LosCar Rohv View Post
    explain
    It's a change in what western humans accept as the norm, women and men believe in being faithful to one person. But still even with that ambition the urge of being with other women in there. What this tells me is monogamy isn't natural, and all you're doing in this type of relationship is suppressing who you are. Man social laws can't override human nature, and it shouldn't override it. It's one of those things you can't manipulate your mind to accept, no woman has the authority over your body and love it wasn't meant to be express to one woman. Why are you giving up what you are naturally for ? A western social structure ?


    You know the muslim man is allowed to start a new family if his wife can't have kids anymore, and she accepts the outside woman - and absolutely no shame involve.

    This isn't a new way of living for men. Black men before you were living like this.

    Let fuk be free.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •