Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18

Thread: Its been almost 4 months since I last left the country

  1. #1
    Registered User iPicong's Avatar iPicong is offline
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    JC/Brazil 2014
    Posts
    51,424
    Credits
    44,178,436

    Its been almost 4 months since I last left the country

    And im feeling an itch to flee America. Never fails, every couple ah months I does want to go somewhere, I need to hit d lotto fast.
    STATIC RADIO - www.islandmix.com/static
    Tunein Radio - Static Radio



    LR Advertising LLC

  2. #2
    Registered User YardiePrincess's Avatar YardiePrincess is offline
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    ..
    Posts
    6,271
    Credits
    1,523,305
    Quote Originally Posted by Agent Jack Bauer View Post
    And im feeling an itch to flee America. Never fails, every couple ah months I does want to go somewhere, I need to hit d lotto fast.
    BIM?

  3. #3
    ah like chupidness limintrinibwoy's Avatar limintrinibwoy is offline
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    In meh skin
    Posts
    16,220
    Credits
    3,976,977
    drive north about 9 hours ull be in a nex country

  4. #4
    .
    L O S T .'s Avatar . is offline
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    .|.
    Posts
    38,030
    Credits
    1,088,961
    u better than me
    I cant to be here more than 4 weeks

  5. #5
    Registered User iPicong's Avatar iPicong is offline
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    JC/Brazil 2014
    Posts
    51,424
    Credits
    44,178,436
    Quote Originally Posted by SoleRevival View Post
    BIM?
    dat seem so far away, ah would like to go somewhere sooner, but meh pockets dry
    Quote Originally Posted by limintrinibwoy View Post
    drive north about 9 hours ull be in a nex country
    Canada doh count as a next country, dais lik going to d Bronx
    Quote Originally Posted by DJ View Post
    u better than me
    I cant to be here more than 4 weeks
    your pockets deep so u could fly out everyday if yuh wah



    how far N. Miami beach is too far to stay for Miami Carnival, i eh really like South Beach and all the bachannal, I stayed North M. durig an off season and it was cool, considering it for the carnival
    STATIC RADIO - www.islandmix.com/static
    Tunein Radio - Static Radio



    LR Advertising LLC

  6. #6
    where de crix Oneshot's Avatar Oneshot is offline
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Brick City, NJ
    Posts
    24,667
    Credits
    40,139,677
    bermuda, bahamas

  7. #7
    rhel sweet sweetestrini's Avatar sweetestrini is offline
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Birmingham
    Posts
    7,550
    Credits
    1,518,822
    Aruba...Jamaica
    ooo i wanna take ya
    to Bermuda...Bahama
    come on sexy papa
    Key Largo...Montego
    baby why dont we go??
    ooo i wanna take u down to Kokomo
    we'll get there fast and then we'll take it slow
    that's where we need to go Nygee
    way down to Kokomo

  8. #8
    Registered User iPicong's Avatar iPicong is offline
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    JC/Brazil 2014
    Posts
    51,424
    Credits
    44,178,436
    Quote Originally Posted by sweetestrini View Post
    Aruba...Jamaica
    ooo i wanna take ya
    to Bermuda...Bahama
    come on sexy papa
    Key Largo...Montego
    baby why dont we go??
    ooo i wanna take u down to Kokomo
    we'll get there fast and then we'll take it slow
    that's where we need to go Nygee
    way down to Kokomo
    lol, u is trouble eh. where is kokmo?
    STATIC RADIO - www.islandmix.com/static
    Tunein Radio - Static Radio



    LR Advertising LLC

  9. #9
    rhel sweet sweetestrini's Avatar sweetestrini is offline
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Birmingham
    Posts
    7,550
    Credits
    1,518,822
    Quote Originally Posted by Agent Jack Bauer View Post
    lol, u is trouble eh. where is kokmo?
    off the florida keys
    there's a place called Kokomo
    that's where u wanna go to get away from it all
    bodies in the sand
    tropical drink melting in ur hand
    we'll be falling in love to the rhythm of a steel drum band
    down in Kokomo

  10. #10
    dE dAmN tInG sElf! cOcKbAcKnRoLL's Avatar cOcKbAcKnRoLL is offline
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Yuh really want to know?!
    Posts
    6,594
    Credits
    5,512
    Quote Originally Posted by sweetestrini View Post
    off the florida keys
    there's a place called Kokomo
    that's where u wanna go to get away from it all
    bodies in the sand
    tropical drink melting in ur hand
    we'll be falling in love to the rhythm of a steel drum band
    down in Kokomo
    no bs...this song is a favorite of mine...

  11. #11
    .
    L O S T .'s Avatar . is offline
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    .|.
    Posts
    38,030
    Credits
    1,088,961
    Quote Originally Posted by Agent Jack Bauer View Post
    dat seem so far away, ah would like to go somewhere sooner, but meh pockets dry

    Canada doh count as a next country, dais lik going to d Bronx


    your pockets deep so u could fly out everyday if yuh wah



    how far N. Miami beach is too far to stay for Miami Carnival, i eh really like South Beach and all the bachannal, I stayed North M. durig an off season and it was cool, considering it for the carnival
    if you have access to a car its all good.
    N miami will be cheaper as well

  12. #12
    Registered User iPicong's Avatar iPicong is offline
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    JC/Brazil 2014
    Posts
    51,424
    Credits
    44,178,436
    Quote Originally Posted by sweetestrini View Post
    off the florida keys
    there's a place called Kokomo
    that's where u wanna go to get away from it all
    bodies in the sand
    tropical drink melting in ur hand
    we'll be falling in love to the rhythm of a steel drum band
    down in Kokomo
    here i tinking yuh dropping some dread lyrics on meh.......sounds like d perfect plac o relax, ah go head down dey hurricane season when lodgings cheap as dirt.
    STATIC RADIO - www.islandmix.com/static
    Tunein Radio - Static Radio



    LR Advertising LLC

  13. #13
    Registered User iPicong's Avatar iPicong is offline
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    JC/Brazil 2014
    Posts
    51,424
    Credits
    44,178,436
    Quote Originally Posted by DJ View Post
    if you have access to a car its all good.
    N miami will be cheaper as well
    yeah ah go be driving, ah feel ah go stay up on dat side.
    STATIC RADIO - www.islandmix.com/static
    Tunein Radio - Static Radio



    LR Advertising LLC

  14. #14
    PTM
    Stolen from Africa PTM's Avatar PTM is offline
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    The True North Strong and Free
    Posts
    1,778
    Credits
    1,506,700
    Quote Originally Posted by Agent Jack Bauer View Post

    Canada doh count as a next country, dais lik going to d Bronx
    Boy, watch it!!

    Nowhere in Canada remotely looks like the Bronx.

    Go to the Bahamas or the Turks and Caicos Islands. Close to the US and cheap flight.

    Ah was going to say Cuba, until I remember U Americans can't go dey.

  15. #15
    ah like chupidness limintrinibwoy's Avatar limintrinibwoy is offline
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    In meh skin
    Posts
    16,220
    Credits
    3,976,977
    Quote Originally Posted by sweetestrini View Post
    Aruba...Jamaica
    ooo i wanna take ya
    to Bermuda...Bahama
    come on sexy papa
    Key Largo...Montego
    baby why dont we go??
    ooo i wanna take u down to Kokomo
    we'll get there fast and then we'll take it slow
    that's where we need to go Nygee
    way down to Kokomo
    i hate dat song wid a passion

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •