Thread: Fellas?

Credits

Fellas?

How much of yall do tings cah a woman says so. I mean like think bout it, like if she guilts you into doing something.

I'm talking wid dis girl online and she don't want to send me her picture, instead she sending me to facebook, myspace and tagged, which i am only on myspace suh i tell her i have none cah dem websites fail to impress me.

She is like don't be like dat at least i can be on tagged, suh i figure out wha she trying fuh do aready and i laugh and ask why cah you seh suh, she is like yeah, and naturally i laughed louder, guffawing in the process.

I remember another time i bought one of dem big stupid looking passa passa shades cause the store girl told me it looked good on me.
    joie de vivre

carpe diem

I can tell you a story bout my dyck but
    it would be way too long

Credits
    Quote Originally Posted by cassette_craig View Post
    How much of yall do tings cah a woman says so. I mean like think bout it, like if she guilts you into doing something.

I'm talking wid dis girl online and she don't want to send me her picture, instead she sending me to facebook, myspace and tagged, which i am only on myspace suh i tell her i have none cah dem websites fail to impress me.

She is like don't be like dat at least i can be on tagged, suh i figure out wha she trying fuh do aready and i laugh and ask why cah you seh suh, she is like yeah, and naturally i laughed louder, guffawing in the process.

I remember another time i bought one of dem big stupid looking passa passa shades cause the store girl told me it looked good on me.
    Yuh call that sweet gyal bobolee, nuff man I see get tied up in dem ting - I had a padnah would spend hundreds of dollars in this expensive urban clothing store just because the store had nuff sweet gyal working in deh - that was like the store moto, hire only sweet gyal to bamboozle the sweet gyal bobolee dem and take weh deh money while deh gyal eh even leggoing ah number or nutten. iz 2 tingz I doh play games wid - my money and meh food.
    Man ah Barbeerian bound tuh be by de bar beer in meh hand beastly cold.

Credits
    Quote Originally Posted by notorious saga View Post
    Yuh call that sweet gyal bobolee, nuff man I see get tied up in dem ting - I had a padnah would spend hundreds of dollars in this expensive urban clothing store just because the store had nuff sweet gyal working in deh - that was like the store moto, hire only sweet gyal to bamboozle the sweet gyal bobolee dem and take weh deh money while deh gyal eh even leggoing ah number or nutten. iz 2 tingz I doh play games wid - my money and meh food.
    hahahahahahahahahahaha seeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttt dehhhhhhhh hahahahahahahaha
    joie de vivre

carpe diem

it would be way too long

Credits
    hahahahahahahahahahaha seeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttt dehhhhhhhh hahahahahahahaha
    Aye iz ah serious ting hoss, de man spending money lablash like he swear de gyal go leggo de animal on him fuh spending money in de store and hear him nah boy everytime I get pay I going up deh and look fuh dem gyal ah must pull one ah dem soon, I just laugh at him everytime. man like real gyal bobolee, and soon as he leave de store ah bet dem gurl does be laughing at him like look at that imps. de man real fool fool when it come tuh sweet gyal. but craig yuh know de messed up ting bout it all? all dem sweet gyal de man use to run after now he settle down wid ah facially challenge chick, gyal face look like pavement.
    Man ah Barbeerian bound tuh be by de bar beer in meh hand beastly cold.

Credits

There is a saying "catch a packoo and buss he back"

Gladiator

nah i do tingz i want to do..if she makes a suggestion that convinces me then I will do it..but not because "she say so"..cyah take dis man fuh doormat..

Spoogie
    Women can manipulate ugly guys quite easy.

Credits
    Aye iz ah serious ting hoss, de man spending money lablash like he swear de gyal go leggo de animal on him fuh spending money in de store and hear him nah boy everytime I get pay I going up deh and look fuh dem gyal ah must pull one ah dem soon, I just laugh at him everytime. man like real gyal bobolee, and soon as he leave de store ah bet dem gurl does be laughing at him like look at that imps. de man real fool fool when it come tuh sweet gyal. but craig yuh know de messed up ting bout it all? all dem sweet gyal de man use to run after now he settle down wid ah facially challenge chick, gyal face look like pavement.
    boy you iz rell kicks :
    Those Who Sacrifice Freedom for Security Deserve Neither
    www.cookingwithval.com
    http://www.snackhealthy.com/snackwithval
    @cookingwithval
    @NicaBlack

Credits
    bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahaha banna youuuuuuuuuuuuuuuuzzzzzzzaaaaassssssssssssssssssss hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Yow i seent one a me bredren dem do dat down here. He explanation fuh it was, she was a virgin suh he log on pun it. Gul face round like balloon and one side of she batty higher dan the other.

Quote Originally Posted by swallow View Post
    There is a saying "catch a packoo and buss he back"
    You know i gun know dat saying very well. Up to the adda day i was talking to a gul from Buxton and she was telling me dat.

Quote Originally Posted by Nica View Post
    boy you iz rell kicks :
    Yuh seet eh, dis banna is kicks yes hahahahahahahahaha. Give we one mo deh notorious yuh pun farm
    joie de vivre

carpe diem

it would be way too long

Credits
    Quote Originally Posted by Ole Murderer View Post
    Women can manipulate ugly guys quite easy.
    Listen when a man with experience tell ya.

Credits
    hahahahahahahahahahahahaha
    joie de vivre

carpe diem

it would be way too long

Spoogie
    As a handsome guy, I know I don't need to listen to anything my woman tells me. She is laying in my bed right now, I make the rules not her.

Credits
    Quote Originally Posted by Ole Murderer View Post
    As a handsome guy, I know I don't need to listen to anything my woman tells me. She is laying in my bed right now, I make the rules not her.
    you got one woman? As in a personal one?
    joie de vivre

carpe diem

it would be way too long