Results 1 to 15 of 15

Thread: Baxters

  1. #1
    Happily Ever After Dougla Ting's Avatar Dougla Ting is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    My own world
    Posts
    17,077
    Credits
    1,534,359

    Baxters

    Is Baxters Airline available to give me a small lift to Bahamas and back tomorrow?

  2. #2
    IMIX ATTORNEY GENERAL Trinibaje's Avatar Trinibaje is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    Miami
    Posts
    24,079
    Credits
    1,560,847
    Quote Originally Posted by Dougla Ting
    Is Baxters Airline available to give me a small lift to Bahamas and back tomorrow?

    you are in Miami???? :devil


    check yuh rahtid pm... we were actually talking about taking a plane ride to Freeport... i hope you don't mind 4 seater planes

  3. #3
    Rum Aficionado/Soca-holic Rummy's Avatar Rummy is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    Ft. Lauderdale
    Posts
    20,352
    Credits
    1,027,691
    Quote Originally Posted by Trinibaje
    you are in Miami???? :devil


    check yuh rahtid pm... we were actually talking about taking a plane ride to Freeport... i hope you don't mind 4 seater planes
    the trees grow back there yet?

  4. #4
    IMIX ATTORNEY GENERAL Trinibaje's Avatar Trinibaje is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    Miami
    Posts
    24,079
    Credits
    1,560,847
    Quote Originally Posted by Rummacita
    the trees grow back there yet?
    i dunno .. i haven't been since the hurricane.. i actually think freeport is nasty and disgusting.. is like downtown miami on an island

    but Baxter like to fly so we go there...

  5. #5
    Rum Aficionado/Soca-holic Rummy's Avatar Rummy is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    Ft. Lauderdale
    Posts
    20,352
    Credits
    1,027,691
    Quote Originally Posted by Trinibaje
    i dunno .. i haven't been since the hurricane.. i actually think freeport is nasty and disgusting.. is like downtown miami on an island

    but Baxter like to fly so we go there...
    Ohh ok...I just remember how it looked last time. Can't imagine THAT much progress.

  6. #6
    Weakness fuh Sweetness Yankee Doodle's Avatar Yankee Doodle is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    de Sugah factory
    Posts
    7,666
    Credits
    13,307,258
    Quote Originally Posted by Trinibaje
    you are in Miami???? :devil


    check yuh rahtid pm... we were actually talking about taking a plane ride to Freeport... i hope you don't mind 4 seater planes
    Drink some gulley wash fuh meh

  7. #7
    IMIX ATTORNEY GENERAL Trinibaje's Avatar Trinibaje is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    Miami
    Posts
    24,079
    Credits
    1,560,847
    Quote Originally Posted by Yankee Doodle
    Drink some gulley wash fuh meh
    ah don't know if we going this weekend.. I have guest... :devil your friend from Orlando :devil :devil :devil

    I am in a very bad mood (PMS) and i not in de mood :devil :devil

  8. #8
    Weakness fuh Sweetness Yankee Doodle's Avatar Yankee Doodle is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    de Sugah factory
    Posts
    7,666
    Credits
    13,307,258
    Quote Originally Posted by Trinibaje
    ah don't know if we going this weekend.. I have guest... :devil your friend from Orlando :devil :devil :devil

    I am in a very bad mood (PMS) and i not in de mood :devil :devil
    I can relate...well...get better

  9. #9
    look meh! Socaboy's Avatar Socaboy is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    Brooklyn, NYC
    Posts
    12,249
    Credits
    1,016,929
    This can prove to be interesting...

    what friend from orlando is this?

  10. #10
    Registered User vioutlaw is offline
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    fl. in ah box off 95
    Posts
    881
    Credits
    384
    Quote Originally Posted by Socaboy
    This can prove to be interesting...

    what friend from orlando is this?
    she said it right there socaboy yo missed it....ok lemme clarify it fo you,,,she friend PMS from orlando come down to stay with dem but she ain't in the mood for the gyal PMS because she was suppose to go bahamas but PMS walk wid ah bag ah stuff and just chillin in the house sayin she ain't leavin for 5-7 days

  11. #11
    look meh! Socaboy's Avatar Socaboy is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    Brooklyn, NYC
    Posts
    12,249
    Credits
    1,016,929
    Quote Originally Posted by vioutlaw
    she said it right there socaboy yo missed it....ok lemme clarify it fo you,,,she friend PMS from orlando come down to stay with dem but she ain't in the mood for the gyal PMS because she was suppose to go bahamas but PMS walk wid ah bag ah stuff and just chillin in the house sayin she ain't leavin for 5-7 days
    Damn...all of dat!

  12. #12
    IMIX ATTORNEY GENERAL Trinibaje's Avatar Trinibaje is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    Miami
    Posts
    24,079
    Credits
    1,560,847
    Quote Originally Posted by vioutlaw
    she said it right there socaboy yo missed it....ok lemme clarify it fo you,,,she friend PMS from orlando come down to stay with dem but she ain't in the mood for the gyal PMS because she was suppose to go bahamas but PMS walk wid ah bag ah stuff and just chillin in the house sayin she ain't leavin for 5-7 days
    MIND ALLYUH BIZNESSSSS :devil

  13. #13
    Registered User Red Pole's Avatar Red Pole is offline
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Brooklyn
    Posts
    9,472
    Credits
    1,591,854
    Quote Originally Posted by Trinibaje
    i dunno .. i haven't been since the hurricane.. i actually think freeport is nasty and disgusting.. is like downtown miami on an island

    but Baxter like to fly so we go there...
    He need to fly he #################### to JFK and pick up dis facking cake

  14. #14
    IMIX ATTORNEY GENERAL Trinibaje's Avatar Trinibaje is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    Miami
    Posts
    24,079
    Credits
    1,560,847
    Quote Originally Posted by Red Pole
    He need to fly he #################### to JFK and pick up dis facking cake

    so uncouth

  15. #15
    The Great Pretender Sugahkhayne's Avatar Sugahkhayne is offline
    Join Date
    Jan 2000
    Location
    In my skin
    Posts
    16,502
    Credits
    1,041,886
    Quote Originally Posted by Red Pole
    He need to fly he #################### to JFK and pick up dis facking cake

    BWWWAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Some men move mountains
    Some women move men who move mountains
    Most women with mountains move some men
    But I...I am a woman who is moved by men who can get through the valley

    Queen GodIs

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •