Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22

Thread: Balance pon it - can she do it?

  1. #1
    Bring it! GrownCoco's Avatar GrownCoco is offline
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Brooklyn, NY
    Posts
    36
    Credits
    1,505,547

    Talking Balance pon it - can she do it?

    You may have seen this one before but it sure as hell is worth a repeat view. LMAO


    A Model Falling Down Has Never Been So Funny - NothingToxic.com

  2. #2
    D Thusty Troupe! Trini gone Mad's Avatar Trini gone Mad is offline
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Wherever d gyal sexy and Love-A-Bull
    Posts
    752
    Credits
    1,056,199
    thats messed up how the news studio kept playing it over and over in slow motion

  3. #3
    Registered User direct_effect is offline
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Antigua
    Posts
    5,377
    Credits
    385,663

  4. #4
    Registered User MR HYPE's Avatar MR HYPE is offline
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Where ever ya see meh
    Posts
    7,634
    Credits
    1,623,520
    dats out news caster from out here in DC....dude if sunny

  5. #5
    Registered User MR HYPE's Avatar MR HYPE is offline
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Where ever ya see meh
    Posts
    7,634
    Credits
    1,623,520
    dats out news caster from out here in DC....dude if sunny

  6. #6
    Links30
    Guest
    Damn, serious ankle breaker. She better practice some more in Heels.

  7. #7
    dE dAmN tInG sElf! cOcKbAcKnRoLL's Avatar cOcKbAcKnRoLL is offline
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Yuh really want to know?!
    Posts
    6,594
    Credits
    5,512
    i luvvvv the belly laff from the newscasters

  8. #8
    Gangsta Boogie Bake n Shark's Avatar Bake n Shark is offline
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    My business, Population...1
    Posts
    39,910
    Credits
    1,020,185
    Quote Originally Posted by Mr Hype View Post
    dats out news caster from out here in DC....dude if sunny
    Quote Originally Posted by cOcKbAcKnRoLL View Post
    i luvvvv the belly laff from the newscasters
    Dat's good ole Jim Vance for you, lol...


    him and George Michael.

  9. #9
    The Black Knigh Bonez's Avatar Bonez is offline
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Toronto
    Posts
    4,969
    Credits
    1,011,949
    I was just showing my boss here at work... We were both dying...
    MY SQUADS:

    NBA -LAKERS
    EPL/CL - MAN U
    NCAA BB - UCONN
    NCAA FB - FLORIDA ST
    NFL - RAMS
    MLB - BRAVES
    NHL - PENS

  10. #10
    #1 requested lady TriniBratNel21's Avatar TriniBratNel21 is offline
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    NY
    Posts
    1,340
    Credits
    1,006,871
    lmmfao! Damn that sh!t iz funny. Tham news casters have me laughing even more.

  11. #11
    Emperor's Cure Moneboo's Avatar Moneboo is offline
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Bronx, New York
    Posts
    1,520
    Credits
    1,010,257
    THe damn newcasters made the whole thing funny to begin with!!!....I'm scared shit-less now cause I have a show in a few weeks and i'll be damned if me bruk up fu me ankle pon some high ah rass heels

  12. #12
    Registered User dedetriniking's Avatar dedetriniking is offline
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    New York
    Posts
    19,928
    Credits
    48,746,214
    What's even more funny is how de gyul try to turn it into a heroic moment by giving attitude after the first fall....only to do another teylaylay.

  13. #13
    Unique woman TriniTrini's Avatar TriniTrini is offline
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Success City
    Posts
    10,588
    Credits
    1,196,499
    Quote Originally Posted by Trini gone Mad View Post
    thats messed up how the news studio kept playing it over and over in slow motion
    Fuh real. Funny though.
    One of the rules in modeling, get right up and continue. She gets an A+

  14. #14
    Emperor's Cure Moneboo's Avatar Moneboo is offline
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Bronx, New York
    Posts
    1,520
    Credits
    1,010,257
    Yeah... she def. recovered well...although the damage was done and people will see her on her go around

  15. #15
    Unique woman TriniTrini's Avatar TriniTrini is offline
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Success City
    Posts
    10,588
    Credits
    1,196,499
    Quote Originally Posted by Moneboo View Post
    THe damn newcasters made the whole thing funny to begin with!!!....I'm scared shit-less now cause I have a show in a few weeks and i'll be damned if me bruk up fu me ankle pon some high ah rass heels
    Nah, doh give into fear. You strut with classic model style: attitude minus arrogance. If you wore heels before at least you have experience. If you know what type of floor you'll walk on you can have things to prepare for it. Things like duct tape or insoles that your foot stays snug in silly heels. Hope the show goes well!!!

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •