Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 27

Thread: All de hungry looking people!

  1. #1
    Toppa_Toppa
    Guest

    All de hungry looking people!

    ...Pass through nah... we have a buffet line here...

  2. #2
    vincy_socababy
    Guest
    oh no she didn't

  3. #3
    Toppa_Toppa
    Guest
    Quote Originally Posted by vincy_socababy
    oh no she didn't
    Awright so wa' yuh want...we have a wide assortment of food being offered.

  4. #4
    Barcelona FC is life! Alabama_trini's Avatar Alabama_trini is offline
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Trinidad
    Posts
    3,625
    Credits
    1,012,003
    Steups.
    *Insert cool saying here*

  5. #5
    Toppa_Toppa
    Guest
    Quote Originally Posted by Alabama_trini
    Steups.
    We have a special table reserved fuh you...so doh worry.

  6. #6
    vincy_socababy
    Guest
    Quote Originally Posted by Toppa_Toppa
    Awright so wa' yuh want...we have a wide assortment of food being offered.

    i in the inbetween. i may be hungry. but ah not hungry looking



    yuh have kFC biscuits

  7. #7
    Toppa_Toppa
    Guest
    Quote Originally Posted by vincy_socababy
    i in the inbetween. i may be hungry. but ah not hungry looking



    yuh have kFC biscuits
    Well dey Home-made buh still tasting good good.

  8. #8
    vincy_socababy
    Guest
    Quote Originally Posted by Toppa_Toppa
    Well dey Home-made buh still tasting good good.

    is what kinda buffet yuh running. stuuuupes

  9. #9
    Toppa_Toppa
    Guest
    Quote Originally Posted by vincy_socababy
    is what kinda buffet yuh running. stuuuupes
    Well gone from here! Shit man, yuh see why yuh musn't try tuh help nobody.

  10. #10
    Barcelona FC is life! Alabama_trini's Avatar Alabama_trini is offline
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Trinidad
    Posts
    3,625
    Credits
    1,012,003
    Quote Originally Posted by Toppa_Toppa
    We have a special table reserved fuh you...so doh worry.
    STEUPSSSSSSSSS
    *Insert cool saying here*

  11. #11
    vincy_socababy
    Guest
    Quote Originally Posted by Toppa_Toppa
    Well gone from here! Shit man, yuh see why yuh musn't try tuh help nobody.

    you grace dem wid yuh lovely self and this is what yuh get. damn these 2nd rate operations

  12. #12
    Barcelona FC is life! Alabama_trini's Avatar Alabama_trini is offline
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Trinidad
    Posts
    3,625
    Credits
    1,012,003
    Quote Originally Posted by vincy_socababy
    you grace dem wid yuh lovely self and this is what yuh get. damn these 2nd rate operations
    *Insert cool saying here*

  13. #13
    Toppa_Toppa
    Guest
    Quote Originally Posted by vincy_socababy
    you grace dem wid yuh lovely self and this is what yuh get. damn these 2nd rate operations
    Or horrrr it second rate? Awright...yuh know yuh like tuh come by muh back-door begging fuh rice and salt...doh come back eh!

  14. #14
    Barcelona FC is life! Alabama_trini's Avatar Alabama_trini is offline
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Trinidad
    Posts
    3,625
    Credits
    1,012,003
    Quote Originally Posted by Toppa_Toppa
    Or horrrr it second rate? Awright...yuh know yuh like tuh come by muh back-door begging fuh rice and salt...doh come back eh!
    *Insert cool saying here*

  15. #15
    vincy_socababy
    Guest
    Quote Originally Posted by Toppa_Toppa
    Or horrrr it second rate? Awright...yuh know yuh like tuh come by muh back-door begging fuh rice and salt...doh come back eh!

    salt not good fuh yuh. but nuh me nah come back tal tal

    beg rice? stuuuupes

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •