Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22

Thread: Job Opportunities.....

  1. #1
    ~N.A.T.T.Y Valos~ Val3nie2debone's Avatar Val3nie2debone is offline
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    in a house
    Posts
    18,268
    Credits
    2,128,267

    Job Opportunities.....

    Feel free to post job opportunities for individuals who are seeking employment.

    (Mods can you please make this a sticky?)

    Since I'm in hospitality I'll post hospitality related jobs. Right now my company has a lot of openings in the DC area because they recently took over the House of Representatives, so anyone who may be interested please apply. You can also send me a message if you're interested and I'll forward your information to the necessary parties.

    As much as I complain about my job, I love it and the company is great! The benefits and opportunities are limitless.

    Here's the link for open positions.
    Compass Group Careers | Foodservice jobs | Careers in Foodservice

  2. #2
    SAINTSational Nica's Avatar Nica is offline
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Nawlins BAYBAY
    Posts
    39,594
    Credits
    7,746,304
    oh you work for compass group? I thought it was restaurant associates.... Anyways I met a couple people from that company in March at a conference in North Carolina
    Those Who Sacrifice Freedom for Security Deserve Neither
    www.cookingwithval.com
    http://www.snackhealthy.com/snackwithval
    @cookingwithval
    @NicaBlack

  3. #3
    ~N.A.T.T.Y Valos~ Val3nie2debone's Avatar Val3nie2debone is offline
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    in a house
    Posts
    18,268
    Credits
    2,128,267
    Quote Originally Posted by Nica View Post
    oh you work for compass group? I thought it was restaurant associates.... Anyways I met a couple people from that company in March at a conference in North Carolina
    Yeah gyul, Restuarant Associates is under Compass Group. Compass is like the parent company and we're under it, RA, Flik, Eurest, Wolfgang Puck etc. The corporate office (Compass) is in NC. How was it?

  4. #4
    SAINTSational Nica's Avatar Nica is offline
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Nawlins BAYBAY
    Posts
    39,594
    Credits
    7,746,304
    it was pretty cool. I spoke to 2 people, I can't remember the man's name but I have his card somewhere.
    Those Who Sacrifice Freedom for Security Deserve Neither
    www.cookingwithval.com
    http://www.snackhealthy.com/snackwithval
    @cookingwithval
    @NicaBlack

  5. #5
    ~N.A.T.T.Y Valos~ Val3nie2debone's Avatar Val3nie2debone is offline
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    in a house
    Posts
    18,268
    Credits
    2,128,267
    Quote Originally Posted by Nica View Post
    it was pretty cool. I spoke to 2 people, I can't remember the man's name but I have his card somewhere.
    Not Rick Post right? cuz if it was yuh talk to hospitality royalty dey oui lol....

  6. #6
    sharkie
    Guest
    i need somebody to come and wash mih clothes and dem and to also make my bed 4x a weeK (i sleep in other days)


    please inquire within.

  7. #7
    ~N.A.T.T.Y Valos~ Val3nie2debone's Avatar Val3nie2debone is offline
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    in a house
    Posts
    18,268
    Credits
    2,128,267
    Quote Originally Posted by sharkie View Post
    i need somebody to come and wash mih clothes and dem and to also make my bed 4x a weeK (i sleep in other days)


    please inquire within.
    How much u payin?

  8. #8
    sharkie
    Guest
    Quote Originally Posted by Val3nie2debone View Post
    How much u payin?
    2 slice a toast.

    half spoon of jelly [every other day]

  9. #9
    ~N.A.T.T.Y Valos~ Val3nie2debone's Avatar Val3nie2debone is offline
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    in a house
    Posts
    18,268
    Credits
    2,128,267
    Quote Originally Posted by sharkie View Post
    2 slice a toast.

    half spoon of jelly [every other day]
    how yuh cheap so...yuh aint even offer meh water to wash down de dry ass toast....buh what de jail lol

  10. #10
    sharkie
    Guest
    Quote Originally Posted by Val3nie2debone View Post
    how yuh cheap so...yuh aint even offer meh water to wash down de dry ass toast....buh what de jail lol
    there's a hose in the back or a pipe in de bathroom.....cyah say ah din give yuh options

  11. #11
    SAINTSational Nica's Avatar Nica is offline
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Nawlins BAYBAY
    Posts
    39,594
    Credits
    7,746,304
    Quote Originally Posted by Val3nie2debone View Post
    Not Rick Post right? cuz if it was yuh talk to hospitality royalty dey oui lol....
    nah I don't think that was his name
    Those Who Sacrifice Freedom for Security Deserve Neither
    www.cookingwithval.com
    http://www.snackhealthy.com/snackwithval
    @cookingwithval
    @NicaBlack

  12. #12
    ~N.A.T.T.Y Valos~ Val3nie2debone's Avatar Val3nie2debone is offline
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    in a house
    Posts
    18,268
    Credits
    2,128,267
    Quote Originally Posted by sharkie View Post
    there's a hose in the back or a pipe in de bathroom.....cyah say ah din give yuh options
    lawd gyul I doh ever wanna become yuh enemy nah lol

  13. #13
    Gladiator
    Guest
    Good thread Val3nie..You never know, you may have help someone survived .I donated you some credits

  14. #14
    VIXEN by birth (mod) spiderj86's Avatar spiderj86 is offline
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Brooklyn NY
    Posts
    3,099
    Credits
    1,009,991
    I'm in so need for a job at this point, my company closed unfortunately.

    anyone looking for a Graphic Designer give me holler. at this point I'm willing to do any job to pay my bills.

    Bartending as well. working on my license

    thanks guys

  15. #15
    coeur Chillybebee's Avatar Chillybebee is offline
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    'round de bend next to the end.
    Posts
    2,348
    Credits
    1,022,248
    Val I just now see your thread. Maybe the Mods can merge threads.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •